Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2018 13:40 - Мразя те!
Автор: chervenokosaveshtica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
-1



 След 2 години и всичко онова, което ми наговори, след всички упреци, обиди и унижения, след всичко това, ми пишеш за да видиш как съм? ТИ СЕРИОЗНО ЛИ? 

След всичко това, отново ме потърси? Защо го направи? 2 години ми трябваха да се примиря, че вече съм забравена, че не ти пука за мен, че дори може би ме мразиш, а ти искаш да знаеш как съм? Да ти кажа ли как съм? Нещастна!! Да, нещастна съм, объкана, тъжна, самотна, отчаяна, наранена... Да продължавам ли? Не, живота ми не е идеален, както ти си мислиш! Не, не е цветя и рози! 2 скапани години мислих, че съм някакво нищожество, което е съсипало живота ти, а ти дори не помниш какво ми каза? Не помниш?? Не помниш, как ме обвини, че заради мен си убил детето си, като си я накарал да напарви аборт? Не помниш как ме обвиняваше, че съм те съсипала, че заради мен си нещастен? Не помниш, как заради нея ме пренебрегваше и заради нея се разделихме? Не помниш, че уж щяхте да се разделяте и ме лъга, че не е нищо сериозно, че не я обичаш, че не е важна? Не помниш, как ме нараняваше и заради теб 2 пъти бях в болница? Не помниш как ме съсипа психически и ме докара до състояние в което исках да се самоубия? Не помниш, така ли? Радвам се, че си забравил, браво на теб! Сега живееш с нея, щастлив си и всичко ти е наред, но за мен останаха белезите и спомените.

Благодаря ти, че се върна в живота ми, за да ми припомниш всичко това с едно скапано "Как си? Исках да разбера дали си добре?" 

Ами не, не съм добре! Доволен ли си? 





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chervenokosaveshtica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13244
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031